Dissabte 10 d’abril- 20 h. Actuació del grup “Goré” (grup senegalès)
A pocs minuts en vaixell de Dakar, la capital del Senegal, hi ha l’illa de Goré, actualment atractiu turístic de la zona, però fa uns segles, el punt des d’on sortien els esclaus que enviaven cap a Amèrica. Goré, però, també és el nom d’aquest grup que portarà fins a l’escenari de SOLIDÀRIA els ritmes africans, on predomina especialment la percussió, i proposaran diverses danses al públic assistent.
Diumenge 11 d’abril- 12 h. Músiques del món a càrrec de “Se’n fa una”
Aquest grup terrassenc, especialista en fer ballar des del més petit de la casa fins al més gran, oferirà un repertori molt variat, amb músiques tradicionals d'arreu del món.
- 18’45 h. Danses orientals a càrrec de Maryam Khawala i la seva companyia
Maryam Khawala és una coneguda i destacada figura a nivell nacional de les danses orientals. Guanyadora de diversos certàmens, ha compartit escenari amb els millors artistes d’aquest àmbit i ha participat en esdeveniments de primer ordre per tot el territori nacional.