El servei Puntxarxa utilitza un Programa de Gestió d'Accés (PGA), el qual és regeix  per dos criteris fonamentals; usuaris registrats i ús temporalitzat dels terminals.

Els usuaris registrats poden tenir accés a qualsevol dels terminals que formen la xarxa municipal Terrassa PuntXarxa, per tant, no caldrà donar-se d'alta a cadascun dels punts.

Per tal d'oferir el servei al màxim d'usuaris possible, és temporalitzen les sessions d'ús i es limita el número d'hores mensuals de l'usuari. 

Terminals Putxarxa d'una bibliotecaCom donar-se d'alta
Pots donar-te d'alta presencialment, a través d'Internet o mitjançant el servei d'atenció telefònica 010.

Per Internet

A Tràmits On-line podreu sol·licitar l'alta, baixa i / o modificació de dades al servei Terrassa Puntxarxa.

Per telèfon

Trucant al servei d'atenció telefònica 010 o 807 210 010 (des de fora de la ciutat) sempre i quant estigueu empadronats a la ciutat de Terrassa.

Presencialment

Cal ensenyar el DNI, NIE o document d'identificació en algun dels centres següents:

Oficines d'Atenció Ciutadana (OAC)

Casal Cívic de Can Parellada

L'alta és immediata, a partir d'aquest moment disposareu d'un nom d'usuari i clau d'accés (dades d'accés) per començar a usar el servei

Si sou menors d'edat us caldrà presentar una autorització paterna per tal que us puguin donar d'alta al sistema Puntxarxa. Us l'adjuntem al final d'aquesta pàgina per si us la voleu descarregar.

Si voleu donar-vos de baixa del servei del servei heu de realitzar aquest tràmit.

Visualitzar i canviar dades
Podeu veure la vostra fitxa d'usuari, canviar les vostres dades d'accés, consultar i/o eliminar reserves de terminals mitjançant aquest enllaç.

Important! Aconsellem que modifiqueu la clau d'accés que us han assignat al realitzar l'alta.

Operativa del servei Puntxarxa

Aspecta que presenta la pantalla del terminal abans que l'usuari s'identifiquiTemps d'ús mensual: disposeu de 15 sessions d'una hora de temps màxim per usar el servei. No es permeten sessions consecutives en el mateix terminal. Si comenceu la sessió passada l'hora en punt igualment us restem una hora sencera.

Reserva un terminal: si voleu assegurar-vos la disponibilitat de terminal podeu reservar-lo aquí o bé trucar al 010 i ho faran per vosaltres.

Bústia de suggeriments i/o queixes; ajudeu-nos a millorar el servei: puntxarxa@terrassa.cat

Informació relacionada:

Manual d'ús Terrassa Puntxarxa

Document d'autorització paterna

Manual d'ús del DNI-e