El Ayuntamiento de Terrassa ofrece su apoyo a las personas o familias con dificultades para hacer frente al pago de la renta del alquiler de la vivienda, mediante la OFIMEH-LL:
 
Si se encuentra en esta situación hay que seguir los siguientes pasos:
  • Dirigirse a la parte arrendataria para comunicarle su situación de dificultad de pago para poder llegar a una solución.
  • Si la parte arrendataria no ofrece ninguna solución o tienes dudas, hay que llamar lo antes posible al teléfono 937 315 982 o realizar el trámite por la sede electrónica
  • Se concretará dia y hora de entrevista con un profesional que intermediario con la parte arrendataria para buscar la solución más adecuada.
  • En la entrevista, deberá aportar la siguiente documentación:
  • DNI/NIE
  • Llibre de família
  • Contracte de lloguer
  • Demanda judicial, si és el cas.
  • Si s'ha demanant justícia gratuïta (advocat d'ofici) s'haurà de facilitar el nom i cognoms del lletrat assignat.
  • Sentència de divorci, si és el cas. 
  • Certificat d'inscripció del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC) i de les prestacions que es perceben per aquesta situació dels membres de la unitat familiar que estan a l'atur.
  • Documentació acreditativa dels ingressos de tots els membres de la unitat familiar, concretant la font d'ingressos: per treball, prestació temporal de RMI, pensionistes, pensions compensatòries, pensions alimentàries, altres….
  • Valoració de la discapacitat, si és el cas.