El servei d'Ocupació de l'Ajuntament de Terrassa és, des del 15 d'octubre de 2013, centre col•laborador de l'acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació (ACTIC) de la Generalitat de Catalunya.

Què és l'Actic? 

La missió dels centres col•laboradors és posar els mitjans per fer la prova, que dóna lloc a la certificació, en condicions adequades. Complementàriament, els centres col•laboradors fan funcions d'informació a les persones i suport als tràmits que aquestes necessitin fer.

Per aquest motiu, oferim un espai on s'atenen en primera instància les persones que acudeixen al centre per informar-se, fer tràmits o realitzar la prova d'avaluació.

Comptem amb 6 punts per connectar-se al portal d'Internet ACTIC i fer els tràmits requerits.

També existeixen 3 punts d'avaluació, dotats amb un equip informàtic connectat a Internet perquè hi pugueu realitzar la prova d'avaluació.

Inscriu-te aquí al procés d'acreditació ACTIC