Parada informativa del SIAD-Casa Galèria i performance al Mercadal Martí l'Humà

El dimecres 5 d'octubre, el SIAD-Casa Galèria (Servei d'Informació i Atenció a les Dones de Terrassa) instal·larà una parada informativa al Mercadal Martí l'Humà, amb la finalitat d'apropar el servei públic a les dones de la ciutat. 


Paral·lelament, pels carrers del mercat es realitzarà una acció performativa, a càrrec del grup "Les Mireies", entorn de les desigualtats que vivim les dones a l'esfera social, cultural i política. Una experiència per a pensar-nos, sensibilitzar-nos i combatre estereotips i rols de gènere amb una mirada descolonitzadora i antiracista real.

Acció organitzada conjuntament amb el Servei de Solidaritat i la Diputació de Barcelona en el marc del projecte Dones que transformen.