A l'any 1990 Terrassa va ser la segona ciutat de l'Estat espanyol, després de Barcelona, en oferir el servei d'atenció telefònica als ciutadans. Durant tots   aquest anys, el servei ha anat evolucionant i ampliant la seva oferta, adaptant- se a les necessitats de la societat.

Al 2016 Terrassa va ser la primera ciutat de Catalunya en oferir el servei de forma gratuïta. Les trucades al 010, tant des de telèfon fixe com des del mòbil, i amb independència de l'operadora amb la qual es faci la trucada, deixen així de tenir cost per a la ciutadania.

Totes aquelles persones que vulguin accedir al servei des de fora del municipi, també poden gaudir d'aquesta gratuïtat trucant al 900 922 010.

Actualment, el Servei 010 continua ampliant els Canals d'accés. A part del telefònic incorpora el telemàtic i també les xarxes socials amb la intenció de ser més proper i accessible. Compte de Twitter;  @010terrassa.

El servei continua incrementant els tràmits telefònics; s'ha incorporat el pagament amb targeta de crèdit o dèbit.

El 010 gestiona i ofereix informació sobre:  tràmits, agenda i informació ciutadana. 

Als següents enllaços podeu accedir a aquesta informació: