Ajuts per a extraescolars i activitats d'estiu
Serveis Socials dona uns diners a les famílies per a les activitats dels seus fills i filles.
Quines activitats?
- D'una banda, activitats extraescolars durant el curs. Per exemple, un esport o un esplai.
- D'altra banda, activitats durant les vacances d'estiu. Per exemple, un casal o unes colònies.
Qui pot demanar l'ajut?
Mares, pares o tutors legals amb dificultats econòmiques. Els infants i joves han de complir aquests requisits:
- Viure a Terrassa.
- Ser menors de 18 anys, si no tenen discapacitat.
- Ser menors de 22 anys, si tenen discapacitat.
Quants diners són?
Per a les extraescolars, màxim 300 euros per infant. Per a les activitats d'estiu, màxim 57 euros i mig per setmana, més menjador.
Com podem demanar-ho?
Tenim temps fins al 6 de març.
- OPCIÓ A) Sense ajuda, omplint aquest formulari per Internet.
- OPCIÓ B) Amb ajuda, a través d'un Punt d'Orientació Social.
Més informació
- Tràmit per demanar l'ajut per a extraescolars i activitats d'estiu
- Telèfon: 937 315 982
- Correu: [email protected]
- Notícia original