Campanya informativa sobre l'Anella Verda

Imatge Anella Verda

L'Ajuntament ha iniciat una campanya perquè coneguem millor l'Anella Verda.

Què és?

L'Anella Verda són els boscos i camps que hi ha al voltant de Terrassa.
Té diferents camins que podem fer a peu o en bicicleta.

Per què es fa la campanya?

Per 2 motius principals:

  • Perquè més turistes visitin l'Anella Verda.
  • Perquè tothom respecti la natura quan passegi.

Accions de la campanya

La campanya inclou 3 accions diferents.

  • Un fulletó amb 10 consells per respectar l'Anella Verda. Per exemple, seguir els camins, cuidar la natura, no tirar escombraries, o trucar al 112 en cas d'emergència. Pots veure el fulletó aquí: https://bit.ly/3Ep9yfo
  • Una xerrada sobre els atractius de l'Anella Verda per a empreses i professionals que es dediquen al turisme
  • Una passejada gratuïta en grup per un itinerari de l'Anella Verda. L'organitza el Centre Excursionista de Terrassa (CET). La passejada és fàcil i dura unes 3 hores.
    • Dia i hora d'inici: dissabte 6 de novembre, a les 9.30 del matí.
    • Lloc d'inici: Ermita de Can Boada (carrer Dos de Maig, número 57)
    • Més informació i inscripcions: https://bit.ly/3CwWlRm

Més informació