Torna la festa de Carnestoltes
Terrassa celebra un any més el Carnestoltes. Moltes persones es disfressen i surten a desfilar i passar-ho bé.
Quan?
La festa comença aquest dijous, 16 de febrer, i dura una setmana.
Programa d'activitats
En destaquem algunes, però n'hi ha més.
Dijous
- Cercavila amb gegants i diables. Sortida a les 5 de la tarda des de la plaça Vapor Ventalló.
- Concert gratuït del grup Xiula, a les 6.15 de la tarda al Recinte Firal. Cartell.
Dissabte
- Rua de Carnestoltes. Sortida a les 5.45 de la tarda des de l'avinguda Abat Marcet. Passa per la Rambla i altres carrers del centre.
- Festa de disfresses, a les 12 de la nit al Recinte Firal. L'entrada costa 5 euros.
Diumenge
- Rua infantil. Sortida a les 11 del matí des de la Rambla, a l'alçada del carrer Pau Clarís. Passa per la Plaça Vella i altres carrers del centre.
- Festa infantil, a les 12.30 del migdia a la Plaça Nova.
Accessibilitat a les rues
- Les persones en cadira de rodes tenen un espai reservat a la Rambla amb Pau Claris.
- Hi ha un tram en silenci per a les persones que s'angoixen amb el soroll i les aglomeracions. El dissabte està al carrer Major, i el diumenge està al carrer de l'Església.
Més informació
- Pàgina web del Carnestoltes
- Correu: [email protected]
- Telèfon: 937 832 711