Temporalment fora de servei.

Campanya contra el racisme

Cartell de la campanya "Terrassa sense racisme"

Terrassa commemora el Dia Internacional contra el racisme, el 21 de març, amb la campanya "Terrassa sense racisme".

Què és?

Un conjunt de cartells i missatges amb 2 objectius:

  • Combatre les actituds racistes. Per exemple, pel color de la pell, o per motius religiosos o culturals.
  • Donar a conèixer el Servei d'Atenció i Denúncia per a víctimes de racisme (SAiD). Així, més persones podran denunciar les discriminacions.

Altres activitats

La campanya "Terrassa sense racisme" també inclou aquestes activitats gratuïtes:

Activitat de sensibilització "Canvia de pell", amb ulleres de realitat virtual

  • Dia i hora: dilluns 21 de març, de 4 a 7 de la tarda. 
  • Lloc: Davant de la Biblioteca Central (Passeig de les Lletres,1).

Monòleg 'Humor Negra" amb Asaari Bibang. 

  • Dia i hora: 22 de març, a les 7 de la tarda. 
  • Lloc: Sala Crespi (Carrer Major de Sant Pere, 59)
  • Accessibilitat: L'acte té interpretació en llengua de signes i la sala és accessible per a persones amb mobilitat reduïda.
  • Entrada lliure fins que la sala s'ompli.

Mostra de llibres contra el racisme 

  • Dies: del 21 al 26 de març. 
  • Lloc: Totes les biblioteques municipals de Terrassa. 

Formació per a entitats: Eines per lluitar contra el racisme, delictes d'odi i discriminacions racistes

  • Dia i hora: dilluns 28 de març, de 6 a 8 de la tarda. 
  • Lloc: Casal Cívic Vapor Gran (Passeig del Vapor Gran, 39-41, Passatge B)
  • Inscripcions: [email protected] 

Més informació