Activitats pel Dia Internacional de les Dones
Terrassa inicia la campanya del Dia Internacional de les Dones (8 de març).
Què és la campanya?
Un conjunt de d'activitats per reivindicar la igualtat entre homes i dones. Per exemple, xerrades, manifestacions, exposicions o espectacles.
La campanya es titula "Terrassa, ciutat feminista".
Programa d'activitats
En destaquem algunes, però n'hi ha moltes més.
8 de març (Dia de les Dones)
- Tot el dia: pengem un davantal al balcó o finestra de casa per donar importància a les feines de la llar i les cures.
- 12 del matí: Discursos al Raval de Montserrat, davant de l'Ajuntament.
- 6.30 de la tarda: Manifestació feminista. Surt del Monument de la Dona i acaba al Raval de Montserrat. La convoca la plataforma Feministes Terrassa sota el lema "Amb els drets de les dones, ni un pas enrere". És una manifestació mixta. És a dir, hi poden assistir homes i dones.
Acte central.
- Dia i hora: Dissabte 11 de març, a les 6:30 de la tarda.
- Lloc: Plaça Vella.
- Continguts: Poetry Slam. És un espectacle que combina poesia i interpretació. Hi participaren campiones mundials d'aquesta especialitat.
Cinema i debat
- Dia i hora: Dimarts 21 de març, a les 6.30 de la tarda.
- Lloc: Cinema Catalunya (Carrer Sant Pere, número 9).
- Continguts: Projecció de la pel·lícula "Rompiendo las normas". Explica què va passar durant el concurs de bellesa Miss Món 1970. Després de la pel·lícula, el públic pot fer preguntes i debatre.
Més informació
- Pàgina web del Dia Internacional de les Dones
- Telèfon: 937 397 408 (servei municipal de Polítiques de Gènere)
- Correu: [email protected]