Temporalment fora de servei.

Terrassa celebra la Fira Modernista

Persones vestides d'època llegint el programa de la Fira Modernista 2022

La Fira Modernista 2022 tindrà més de 400 activitats.

Quan és?

Els dies 6, 7 i 8 de maig. La majoria d'activitats són el dissabte i diumenge.

On és?

Per tota la ciutat, i sobretot als carrers, museus i monuments del centre.

Programa d'activitats

T'oferim algunes propostes, però n'hi ha moltes més.

Què és la Fira modernista?

És una de les festes més estimades de Terrassa. La Fira reviu com era Terrassa fa 100 anys amb activitats, vestits i productes típics de l'època. Cada any té un tema diferent i aquest any és la universitat.

Més informació