Temporalment fora de servei.

Cursos gratuïts per a associacions i persones voluntàries

Imatge d'una aula durant una formació per a entitats

L'Ajuntament ofereix cursos i tallers gratuïts entre l'octubre i el desembre.

Per a qui són?

  • Persones que formen part d'entitats o associacions. Per exemple, un club esportiu, una associació de veïns, o un grup de cultura popular.
  • Persones voluntàries. Són persones que dediquen temps a ajudar els altres. Ho fan perquè volen i no reben diners a canvi.

Què són?

En total, hi ha 9 cursos i tallers de diferents temes.Per exemple:

  • Començar a fer voluntariat.
  • Aconseguir diners per a una associació.
  • Liderar i prendre decisions dins d'una associació.
  • Col·laborar amb altres associacions.
  • Comunicar bé les activitats de l'associació. Per exemple, fer cartells i explicar històries.

Quant duren?

Els cursos són més llargs i duren diversos dies.

Els tallers són més curts i duren només un dia.

On es fan?

Alguns cursos i tallers són en persona, al Casal Cívic Vapor Gran (Passeig Vapor Gran 39-41).

En canvi, d'altres són a través d'Internet.

Com pots inscriure-t'hi?

  1. Fes clic a la següent pàgina web: http://espaientitats.terrassa.cat/properes-formacions/
  2. Fes clic al curs o taller que t'interessa.
  3. Omple un petit qüestionari amb el teu nom i la teva associació.

Més informació