Cinema inclusiu tot l'any

Pare i fill a l'entrada del Cinema Catalunya

L'Ajuntament posa en marxa el cicle "Hora Blava al Cinema Catalunya".

Què és?

Un conjunt de 5 sessions de cinema inclusiu al llarg de l'any. 

El cinema inclusiu està obert a tothom i s'adapta a les necessitats de les persones amb autisme o discapacitat intel·lectual. 

On?

Al Cinema Catalunya (carrer Sant Pere, 9). És un cinema municipal situat al centre de Terrassa. Mapa
 
Adaptacions

  • La sala manté sempre la llum d'ambient.
  • El volum de la pel·lícula és més baix i no hi ha anuncis.
  • Si necessitem sortir una estona, fora de la sala trobarem un espai amb activitats tranquil·les.
  • Ningú s'enfada si fem algun so.

Programació

Totes les sessions són en dissabte, a les 5 de la tarda.  Els diàlegs són en català.

Entrades

Costen 5,5 euros per persona. Podem comprar-les a la taquilla del cinema o a la web del Cinema Catalunya. 

Més informació