Icona de lectura fàcil

L'accés a la informació és un dret i una necessitat. Per això, aquí trobaràs notícies de l'Ajuntament en versió lectura fàcil. Els textos en lectura fàcil respecten les idees més importants dels textos originals però utilitzen un llenguatge i un disseny més senzill.

Si ho prefereixes, també podem enviar-te les notícies al mòbil per whatsapp de manera fàcil i còmode. Per a més informació, fes clic aquí.

Museus i jardins obriran més hores a l'estiu

Jardins de la Casa Alegre de Sagrera

El Museu de Terrassa obre més espais aquest estiu perquè puguem fer turisme i conèixer millor la ciutat.

Quins espais obren més?

Jardins de la Casa Alegre de Sagrera: 

  • Abans: obrien MENYS que l'edifici de la Casa Alegre.
  • Ara: obren IGUAL que l'edifici de la Casa Alegre. 

Edifici de la Casa Alegre de Sagrera

  • Abans: tancava a l'estiu.
  • Ara: obrirà també al juliol i a l'agost.

Castell Cartoixa de Vallparadís

  • Abans: tancava a l'estiu.
  • Ara: obrirà també al juliol i a l'agost.

La Seu d'Ègara

  • Abans: era l'únic espai que obria juliol i agost.
  • Ara: seguirà obert juliol i agost.

Jardins de la Casa Alegre

És l'espai que més amplia l'horari.  Obrirà gairebé el doble d'hores que abans. 

Nous horaris d'estiu: 

  • Dimecres, dijous, divendres i dissabte: matins de 10 a 1 i tardes de 4 a 8.
  • Diumenges: matins d'11 a 2.
  • Dilluns, dimarts i festius: tancat

Aquests horaris comencen aquesta setmana  i acaben l'1 de novembre.

Visita als jardins

Els Jardins de la Casa Alegre són uns jardins històrics  del centre que molta gent no coneix. Si volem visitar-los:

  • NO podem entrar-hi des de l'edifici de la Casa Alegre.
  • SÍ podem entrar-hi des del carrer Cardaire, número 21.

El Museu de Terrassa

És un museu municipal format per 5 espais,  incloent el Castell Cartoixa, la Seu d'Egara i la Casa Alegre. Acull objectes que expliquen la història, la cultura i l'art de Terrassa. 

Més informació