Activitats saludables a l'aire lliure
L'Ajuntament posa en marxa una nova edició del programa 'Mou-te, tu hi guanyes'. Ofereix activitat física:
- a l'aire lliure,
- gratuïta,
- durant tot l'any.
A qui es dirigeix?
A tothom, i sobretot a persones adultes i gent gran que fan poc esport i els convé fer exercici.
Programa d'activitats
En destaquem algunes, però n'hi ha més.
- NOVETAT! Rutes de llum al vespre. Caminades circulars i guiades per monuments il·luminats. Tenen lloc els vespres de dies assenyalats, com el Dia mundial de les malalties minoritàries (28 de febrer).
- Marxa nòrdica: iniciació i passejades. És un esport on caminem amb 2 bastons. Un dels grups està dirigit a dones amb càncer de mama.
- Qigong-txikung. És una tècnica d'origen xinès que combina postures, respiració i meditació. Aquest any es fa a més parcs.
- Gimnàstica per a gent gran 'Cuida't +60', a 5 barris de la ciutat.
- Sortides en bicicleta, els dijous al vespre.
- Esport en família, un matí de diumenge al mes.
- Caminades rurals i urbanes, els divendres al matí.
- Danses al Parc Sant Jordi, davant de la Masia Freixa, una tarda de diumenge al mes.
- Gimnàstica als parcs urbans. Una persona experta ensenya a col·lectius i entitats a fer exercici a través dels aparells que hi ha a diferents parcs de la ciutat.
Inscripcions i més informació
- Pàgina web del 'Mou-te, tu hi guanyes"
- Correu: [email protected]
- Telèfon: 937 315 982 (servei municipal de Salut i Comunitat)
- Notícia original.