Nous centres de salut
L'Ajuntament i la Generalitat han signat un pacte perquè Terrassa tingui 2 nous centres de salut.
Nou CAP-CUAP a la plaça dels Països Catalans
L'edifici tindrà 2 funcions:
- Centre d'Atenció Primària (CAP): Atendrà part dels pacients actuals del CAP Sant Llàtzer i del CAP Est.
- Centre d'Urgències d'Atenció Primària (CUAP): Atendrà dia i nit urgències poc greus. Així, NO caldrà que anem als hospitals quan el nostre CAP estigui tancat.
L'edifici es construirà en aquest solar:
Trasllat del CAP Nord
El CAP Nord canviarà de lloc perquè l'edifici actual ha quedat petit.
Es construirà un nou edifici més gran i modern en un solar del futur parc de la República.
Quan?
Primer, l'Ajuntament posarà els solars. Després, la Generalitat construirà els edificis. La Generalitat preveu acabar les obres l'any 2026.
Més informació