Obren les piscines municipals a l'aire lliure
Aquest estiu tornarem a gaudir de les piscines municipals a l'aire lliure.
Quan obren?
Cada dia, del dissabte 24 de juny al diumenge 3 de setembre.
On estan?
- Piscina del parc de Vallparadís (carrer Llac de Vallparadís, a dins del parc).
- Piscina de La Maurina (carrer Felip segon, número 39).
- Piscina de les Arenes (carrer Tibidabo, número 60).
- Piscina de Sant Llorenç (carrer Castellsapera, número 7).
Quin preu tenen?
Igual que l'any passat.
L'entrada general costa 2 euros i mig. Hi ha alguns descomptes:
- Menors de 14 anys: entrada gratuïta. Han d'anar acompanyats d'alguna persona adulta.
- Esplais i casals: 1,75 euros.
- Majors de 65 anys o jubilats: 2 euros.
- Targeta de 10 entrades: 20 euros. No hi haurà abonaments per a tot l'estiu.
Com podem comprar les entrades?
Tenim 2 opcions:
- Comprar-les el mateix dia a la taquilla de la piscina. Podem pagar amb targeta o amb diners en efectiu. És a dir, amb monedes i bitllets.
- Comprar-les per internet 3 dies abans d'anar a la piscina fent clic aquí. Així ens assegurem que tenim plaça.
Si hem comprat l'entrada per internet però al final NO podem anar aquell dia a la piscina, podem anul·lar l'entrada i canviar-la de dia. Així no perdem els diners de l'entrada. Per fer-ho, hem d'avisar amb un mínim de dues hores de marge.
Torns de visita
Hi ha 2 torns de visita diferents, matí o tarda. No podem estar-nos tot el dia a la piscina. Així, l'Ajuntament pot netejar les piscines durant el migdia i permetre a més persones gaudir de la piscina.
- Torn de matí: de 10.30 a 2.30.
- Torn de tarda: de 3.30 a 7.30.
Altres qüestions
- Si volem utilitzar les taules de pícnic de les piscines, hem de reservar-les abans. Les reserves duren màxim 1 hora.
- Al servei de guarda-roba de les piscines, podem guardar-hi objectes grans com neveres portàtils, bosses amb menjar o cascos. En canvi, NO podem guardar-hi bicicletes o patinets. Hem d'aparcar els patinets i bicicletes a uns espais reservats fora de les piscines.
Més informació
- Pàgina web de les piscines municipals
- Telèfon: 937 397 410 (servei municipal d'esports)
- Correu: [email protected]
- Notícia original