Tornen les piscines municipals

Piscina de Vallparadís

Aquest estiu podrem gaudir de les piscines municipals a l'aire lliure.

Quan obren?

Cada dia, del 24 de juny al 4 de setembre.

On estan?

  • Piscina del parc de Vallparadís (carrer Llac de Vallparadís, a dins del parc).
  • Piscina de La Maurina (carrer Felip segon, número 39).
  • Piscina de les Arenes (carrer Tibidabo, número 60).
  • Piscina de Sant Llorenç (carrer Castellsapera, número 7).

Quin preu tenen?

L'entrada general costa 2 euros i mig. Hi ha alguns descomptes:

  • Menors de 14 anys: entrada gratuïta.
  • Esplais i casals: 1,75 euros.
  • Majors de 65 anys o jubilats: 2 euros.
  • Targeta de 10 entrades: 20 euros. No hi haurà abonaments per a tot l'estiu.

Com podem comprar les entrades?

Tenim 2 opcions:

  • Comprar-les el mateix dia a la taquilla de la piscina. Podem pagar amb targeta o en efectiu, amb monedes i bitllets.
  • Comprar-les per internet 3 dies abans d'anar a la piscina www.terrassa.cat/piscines.  Així ens assegurem que tenim plaça.

Torns de visita

Hi ha 2 torns de visita diferents, matí o tarda. No podem estar-nos tot el dia a la piscina. Així, l'Ajuntament pot netejar les piscines durant el migdia i permetre a més persones gaudir de la piscina.

  • Torn de matí: de 10.30 a 2.30.
  • Torn de tarda: de 3.30 a 7.30.

Novetats

  • Si volem utilitzar les taules de pícnic de les piscines, hem de reservar-les abans. Les reserves duren màxim 1 hora. 
  • Les biblioteques municipals portaran llibres i revistes a les piscines i podrem llegir-los gratis.

Més informació