Icona de lectura fàcil

L'accés a la informació és un dret i una necessitat. Per això, aquí trobaràs notícies de l'Ajuntament en versió lectura fàcil. Els textos en lectura fàcil respecten les idees més importants dels textos originals però utilitzen un llenguatge i un disseny més senzill.

Si ho prefereixes, també podem enviar-te les notícies al mòbil per whatsapp de manera fàcil i còmode. Per a més informació, fes clic aquí.

Obren les piscines municipals

Imatge d'una piscina descoberta

Ja podem gaudir de les piscines municipals a l'aire lliure.

On estan?

N'hi ha 4:

  • Districte 1: Piscina del parc de Vallparadís (carrer Llac de Vallparadís, a dins del parc).
  • Districte 4: Piscina de La Maurina (carrer Felip II, número 39. El carrer es pronuncia Felip segon).
  • Districte 6: Piscina de les Arenes (carrer Tibidabo, número 60).
  • Districte 6: Piscina de Sant Llorenç (carrer Castellsapera, número 7).

Quan obren?

Cada dia durant l'estiu.
Van obrir el 24 de juny i tancaran el 5 de setembre.

Mesures de seguretat

Per prevenir contagis:

  • Podem entrar-hi menys persones al mateix temps.
  • NO podem usar-hi els vestuaris ni els guarda-robes. SÍ que podem usar-hi les taquilles.
  • Hi ha 2 torns de visita diferents, o matí o tarda. No podem estar-nos tot el dia a la piscina. Així, l'Ajuntament pot desinfectar les piscines durant el migdia i permetre a més persones gaudir de la piscina.
    • Torn de matí: de 10.30 a 2.30.
    • Torn de tarda: de 3.30 a 7.30.

Quin preu tenen les entrades?

L'Ajuntament va rebaixar els preus l'estiu passat i aquest estiu manté la rebaixa. Els preus són:

  • Persones de menys de 14 anys: entrada gratuïta.
  • Persones de 14 anys o més: 2 euros l'entrada.
  • Esplais i alguns col·lectius: 1 euro i mig l'entrada.
  • Targeta de 10 entrades per 15 euros. No hi haurà abonaments per a tot l'estiu.

Com podem comprar les entrades?

  • El mateix dia a la taquilla de la piscina. Podem pagar amb targeta o en efectiu, amb monedes i bitllets.
  • 3 dies abans d'anar a la piscina a través de la pàgina web www.terrassa.cat/piscines. Si podem, és millor que comprem les entrades per Internet. Així ens assegurem que tenim plaça.

Més informació