Tornen les piscines municipals

Piscina de Vallparadís

Aquest estiu podrem gaudir de les piscines municipals a l'aire lliure.

Quan obren?

Cada dia, del dissabte 22 de juny, al diumenge 1 de setembre.

On estan?

  1. Piscina del parc de Vallparadís (carrer Llac de Vallparadís, a dins del parc). Telèfon: 93 739 74 19. Mapa
  2. Piscina de La Maurina (carrer Felip segon, número 39). Telèfon: 663 40 01 49. Mapa
  3. Piscina de les Arenes (carrer Tibidabo, número 60). Telèfon: 937 316 786. Mapa
  4. Piscina de Sant Llorenç (carrer Castellsapera, número 7).  Telèfon: 937 863 001. Mapa

Quin preu tenen?

L'entrada general costa 3 euros. Hi ha alguns descomptes:

  • Menors de 6 anys: entrada gratuïta.
  • Nens i nenes de 7 a 13 anys: 2,5 euros.
  • Esplais i casals: 2 euros.
  • Majors de 65 anys o jubilats: 2,5 euros.
  • Persones amb discapacitat: 2,5 euros.
  • Targeta de 10 entrades: 25 euros. No hi ha abonaments per a tot l'estiu.

Com podem comprar les entrades?

Tenim 2 opcions:

  • Comprar-les el mateix dia a la taquilla de la piscina. Podem pagar amb targeta o en efectiu, amb monedes i bitllets.
  • Comprar-les per internet fins a 3 dies abans d'anar a la piscina. Per exemple, si volem anar a la piscina el dissabte, podem comprar les entrades a partir del dimecres, a les 9 de la nit. O si volem anar-hi el dijous, podem comprar-les a partir del dilluns, a les 9 de la nit. Ens hem de registrar a aquesta pàgina web

Torns de visita

Hi ha 2 torns de visita diferents, matí o tarda. No podem estar-nos tot el dia a la piscina. Així, l'Ajuntament pot netejar les piscines durant el migdia i permetre a més persones gaudir de la piscina.

  • Torn de matí: de 10.30 a 2.30.
  • Torn de tarda: de 3.30 a 7.30.

Altres qüestions

  • Si volem utilitzar les taules de pícnic de les piscines, hem de reservar-les abans a la mateixa pàgina web de les entrades anticipades. Podrem reservar una taula durant 1 hora. 
  • Podem utilitzar el servei de guarda-robes per guardar objectes grans, com neveres portàtils, bosses amb menjar o cascos. NO hi podem guardar bicicletes o patinets (fora de les piscines hi ha espais per deixar-los). 

Més informació