Nou servei de suport emocional a joves

Façana de la Casa Baumann

L'Ajuntament ha posat en marxa un nou servei gratuït de suport emocional.

Què és?

Una psicòloga ajuda i aconsella a joves que es senten tristos o angoixats.

L'atenció és presencial i confidencial. És a dir, la psicòloga no revela a ningú els neguits de la persona jove.

Per a qui?

Persones entre 12 i 35 anys de Terrassa o municipis propers.

Què ofereix i què no?

El servei SÍ informa i aconsella. Per exemple, escolta la persona i l'ajuda a trobar activitats o professionals per millorar el seu estat d'ànim.

El servei NO fa teràpia psicològica.  

On està?

A la Casa Baumann, a l'avinguda Jacquard número 1. És la seu del servei municipal de joventut.

Quan?

Les visites són els dimecres a la tarda. Cal reserva prèvia.

Més informació i reserva de cites

  • Telèfon: 93 784 83 90 (Baumann Oficina Jove)
  • Whatsapp: 699 07 62 98
  • Correu electrònic [email protected]

Versió per imprimir de la notícia.
Versió sense adaptar de la notícia.