Més persones poden demanar la T-Blanca

T-Blanca

La T-Blanca és una targeta que permet viatjar pels autobusos urbans de Terrassa durant tot un any. Costa entre 5 i 20 euros, depenent de quant cobra la persona.

Qui la pot demanar?

  • Persones amb discapacitat. Si necessiten tercera persona, també l'acompanyant. 
  • Persones que tenen una incapacitat permanent.
  • Majors de 65 anys, o de 60, si cobren jubilació anticipada.

Què ha canviat?

Abans, per demanar la T-Blanca, aquestes persones podien cobrar màxim 14.182 euros l'any. Ara, s'ha apujat el límit i també la poden demanar si cobren fins a 16.325 euros. 

Com es demana?

Qui ja té la T-Blanca 2023, rebrà la T-Blanca 2024 a casa durant el mes de juliol. Li arribarà de manera automàtica, no ha de fer res. Fins llavors, pot fer servir la T-Blanca 2023.

Qui vulgui una nova targeta, pot demanar cita prèvia a qualsevol Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament. 

Altres novetats

Abans, la T-Blanca era només per a persones que viuen a Terrassa. Ara, també la poden demanar les persones que viuen a Les Fonts (Sant Quirze del Vallès).

Més informació