Accions per Ucraïna
Terrassa ha posat en marxa diferents accions per ajudar Ucraïna.
Què ha fet l'Ajuntament?
- Donar diners a 3 organitzacions d'ajuda humanitària que treballen a Ucraïna.
- Acollir persones refugiades a través d'un programa del govern d'Espanya.
- Donar suport a l'entitat terrassenca TANU, que acull des de fa anys infants d'Ucraïna.
- Il·luminar l'Ajuntament amb la bandera d'Ucraïna i protestar contra la guerra.
Què pot fer la ciutadania?
Donar-se d'alta a una llista de correu per:
- Rebre informació sobre futures accions.
- Consultar dubtes o inquietuds.
- Oferir la seva ajuda.
Cal omplir aquest petit formulari: https://bit.ly/36NxEFd
La invasió d'Ucraïna
L'exèrcit de Rússia va iniciar la invasió d'Ucraïna el 24 de febrer. Moltes persones necessiten ajuda perquè moren, queden ferides o han de fugir de casa.
Més informació
- Pàgina web https://www.terrassa.cat/conflicte-ucraina
- Correu electrònic: [email protected]
- Telèfon: 937 397 035 (Servei municipal de Solidaritat i Cooperació Internacional)
- Versió per imprimir de la notícia
- Versió sense adaptar de la notícia