Vals descompte en comerços locals

Cartell de difusió de la campanya "Terrassa val molt!"

L'Ajuntament i l'entitat Cambra de Comerç renoven la campanya "Terrassa val molt!" per ajudar el comerç local. És la mateixa campanya dels últims nadals. Com que ha funcionat molt bé, ara repeteix per primavera. 

Què és?

Uns vals que ens permeten gaudir de descomptes en moltes botigues, restaurants i serveis. 

Quan?

Podem comprar els vals del 20 de maig al 30 de juny, o fins que s'esgotin.

Com?

  1. Entrem a la web https://terrassavalmolt.cat/
  2. Fem clic a "Comprar vals" i escrivim el nostre nom i document d'identitat. Hem de ser majors de 16 anys.
  3. Triem quins vals volem. N'hi ha de 2 tipus:
    • Uns costen 2 euros i mig. Donen dret a un descompte de 5 euros.
    • Uns altres costen 5 euros. Donen dret a un descompte de 10 euros.
  4. Comprem els vals a través de targeta de crèdit o d'una aplicació que es diu bizum. Podem gastar un màxim de 30 euros en vals.
  5. Descarreguem els vals al mòbil.
  6. Anem a un comerç i comprem. Quan ens toca pagar, mostrem els vals i el document d'identitat, i ens apliquen el descompte.

On?

Només podem utilitzar els vals als comerços que es sumin a la campanya. Llista

La llista pot créixer fins al 20 de maig.

Exemple

Compro 2 vals per Internet que em costen 10 euros i em donen dret a 20 euros en descomptes. Vaig a una perruqueria i vull un tall de cabell de 25 euros. Utilitzo els vals i a la caixa només em cobren 5 euros. Gràcies als vals, m'he estalviat 10 euros.

Suports

Si tens dificultats per utilitzar Internet, pots comprar els vals amb el suport d'un Punt d'Orientació Social. Són punts d'atenció repartits pels barris que ajuden a fer gestions per Internet.  

Més informació