Internet gratuït als edificis municipals
L'Ajuntament posa en marxa la xarxa Sensefils.
Què és?
Un servei de wifi públic i gratuït per connectar-nos a Internet des del nostre mòbil.
On?
De moment, tenim wifi gratuït a 39 edificis municipals. Per exemple, centres cívics, escoles i oficines. A més, l'Ajuntament obrirà nous punts d'accés en el futur.
Mapa:
Com podem connectar-nos?
Si fem clic als enllaços, podrem veure imatges de cada pas.
- Agafem el mòbil i activem el Wifi.
- Entrem a la xarxa wifi sensefils.terrassa.cat.
- Registrem el número de telèfon.
- Rebem un SMS amb una contrasenya.
- Entrem a la xarxa wifi sensefils2.terrassa.cat. Atenció! Aquesta xarxa wifi té el número 2 i és diferent a la primera.
- Escrivim la contrasenya.
- Ja podem navegar gratis per Internet a qualsevol edifici de la xarxa Sensefils.
Només hem de fer aquest procés una vegada. En endavant, la contrasenya quedarà guardada al mòbil i ens connectarem al wifi de manera automàtica.
I si ens volem connectar en exteriors?
També tenim wifi gratuït a 7 places de la ciutat. Si ens volem connectar allà, el procés és una mica diferent.
Més informació
- Pàgina web xarxa Sensefils.
- Telèfon: 010.
- Notícia original.