Estrena del nou web i la nova imatge de marca del Servei de Joventut

El web labaumann.cat millora l'accés a la informació i atenció a persones joves

La BaumannAquesta setmana ha entrat en servei el nou web www.labaumann.cat, que substitueix l'anterior web del Servei de Joventut. La publicació del nou web coincideix amb la renovació de la imatge de marca del servei, més moderna i propera al jovent.

El nou web vol oferir a les persones joves un espai d'informació i comunicació visualment més atractiu, amb una estètica actualitzada i una navegació més fàcil i intuïtiva. El lloc s'estructura en sis seccions principals: Info Jove, Activitats, Participació, Projectes, Blog i Coneix-nos. Els continguts s'han revisat i reorganitzat i ara és més fàcil accedir a tota la informació d'interès per a les persones joves. A més, el web recull també continguts d'interès per a entitats, famílies i professionals que treballen amb joves.

Una altra novetat és la major facilitat d'accés al servei de cita prèvia i als canals de comunicació amb l'Oficina Jove, que apareixen de forma destacada a tots els continguts de la secció Info Jove. «Es tracta -ha explicat la regidora de Joventut, Ona Martínez- de facilitar al màxim no només la informació sinó sobretot el contacte. El Servei de Joventut ofereix assessoria i acompanyament en tots els àmbits d'interès per al jovent, com ara treball, suport emocional, mobilitat internacional o formació, però encara hi ha persones que no ho saben o no ho tenen present, i el que volem és donar el màxim de facilitats perquè en facin ús i per estar en tot moment al seu costat».

El nou web també dona més visibilitat a les informacions sobre activitats organitzades pel servei, com ara xerrades, tallers, etc. En aquest sentit, el servei té previst engegar properament un nou butlletí per poder estar al dia de les novetats i activitats per a joves.

L'estrena del nou web va en paral·lel a la renovació de la imatge de marca, amb un nou logo i imatge gràfica al voltant del nom «La Baumann». Aquesta tria obeeix al fet que s'ha comprovat que, en general, el jovent de la ciutat relaciona el servei amb la seva seu central, la Casa Baumann, coneguda popularment com «La Baumann».

El logo està format per una lletra B encerclada i el nom «La Baumann» a sota. Aquesta lletra B, que combina línies rectes i corbes, està inspirada en l'arquitectura de la Casa Baumann, concretament en les reixes de ferro forjat que coronen el mur del pati. La imatge gràfica es completa amb una selecció de tipografia, colors i altres elements gràfics que configuren tota mena d'aplicacions, des del mateix web fins a la nova retolació de la casa Baumann, que es durà a terme properament.

Per tal de donar a conèixer la nova imatge de marca, en els propers mesos es desenvoluparà una campanya a través de xarxes socials i a l'espai públic, amb diferents suports i canals. La campanya porta per lema «La Baumann, sempre connectada» en referència al caràcter accessible i comunicatiu del nou web i del Servei de Joventut.