Intel.ligència artificial: Impulsant el màrqueting digital del futur
- Data: 12 i 14 de març
- Modalitat: Presencial
- A càrrec de: Dolça González Consultora Digital
- Adreçat a: Persones autònomes, departaments de comunicació i màrqueting, línies directives d'empresa, qualsevol persona interessada a fer créixer el seu projecte de negoci amb el suport de la intel·ligència artificial i el màrqueting digital.
Objectius:
- L'impacte i els beneficis de la intel·ligència artificial (IA) en les estratègies de màrqueting digital
- Adquirir les habilitats necessàries per fer servir eines d'IA com ChatGPT, LuzIA, Bing i altres en la generació de textos, redacció de continguts, creació de webs, vídeos i presentacions, optimitzant així els processos de màrqueting
- Aprendre com la intel·ligència artificial pot optimitzar les tasques quotidianes del màrqueting digital, permetent estalviar temps, millorar l'eficiència i optimitzar
- Recursos, amb un enfocament pràctic sobre com aplicar aquestes tecnologies en el dia a dia del teu negoci.
Continguts:
- Introducció de la intel·ligència artificial (IA) aplicada al màrqueting digital: impacte, evolució i avantatges. Darreres novetats.
- Ús de la IA per optimitzar estratègies de contingut a les xarxes socials
- Personalització de continguts.
- Millora de la segmentació de l'audiència i 'targeting'
- Previsió de tendències i comportaments de les persones compradores
- Creació de textos amb IA: familiarització amb les eines d'IA per a lacreació de textos, publicacions, anuncis, etc. Exemples reals.
- Presentació i demostració d'eines d'IA aplicades al màrqueting digital com ChatGPT, LuzIA, Bing, entre d'altres
- Coneixement del seu funcionament, avantatges, desavantatges i recomanacions d'ús
- Exemples d'altres eines per a creació de webs, anàlisi de dades, etc.