Intel.ligència artificial: Impulsant el màrqueting digital del futur

Formació: Intel.ligència artificial: Impulsant el màrqueting digital del futur

Formulari d'Inscripció

  • Data: 12 i 14 de març
  • Modalitat: Presencial
  • A càrrec de: Dolça González Consultora Digital
  • Adreçat a: Persones autònomes, departaments de comunicació i màrqueting, línies directives d'empresa, qualsevol persona interessada a fer créixer el seu projecte de negoci amb el suport de la intel·ligència artificial i el màrqueting digital.

Objectius:

  • L'impacte i els beneficis de la intel·ligència artificial (IA) en les estratègies de màrqueting digital
  • Adquirir les habilitats necessàries per fer servir eines d'IA com ChatGPT, LuzIA, Bing i altres en la generació de textos, redacció de continguts, creació de webs, vídeos i presentacions, optimitzant així els processos de màrqueting
  • Aprendre com la intel·ligència artificial pot optimitzar les tasques quotidianes del màrqueting digital, permetent estalviar temps, millorar l'eficiència i optimitzar
  • Recursos, amb un enfocament pràctic sobre com aplicar aquestes tecnologies en el dia a dia del teu negoci.

Continguts:

  • Introducció de la intel·ligència artificial (IA) aplicada al màrqueting digital: impacte, evolució i avantatges. Darreres novetats.
  • Ús de la IA per optimitzar estratègies de contingut a les xarxes socials
  • Personalització de continguts.
  • Millora de la segmentació de l'audiència i 'targeting'
  • Previsió de tendències i comportaments de les persones compradores
  • Creació de textos amb IA: familiarització amb les eines d'IA per a lacreació de textos, publicacions, anuncis, etc. Exemples reals.
  • Presentació i demostració d'eines d'IA aplicades al màrqueting digital com ChatGPT, LuzIA, Bing, entre d'altres
  • Coneixement del seu funcionament, avantatges, desavantatges i recomanacions d'ús
  • Exemples d'altres eines per a creació de webs, anàlisi de dades, etc.