Comunicat de l'Ajuntament en relació a l'adequació del futbol base del Terrassa Futbol Club per a la temporada vinent

L'Ajuntament de Terrassa, encapçalat per l'alcalde, Jordi Ballart; i la regidora d'Esports, Sarai Gascón; es va reunir ahir al matí amb una delegació del Terrassa Futbol Club per tractar la decisió de l'entitat esportiva d'adequar l'estructura del futbol base als espais que té cedits actualment a l'Estadi Olímpic. El passat dilluns, l'Ajuntament i el Terrassa FC ja van dur a terme una primera reunió per tractar el cas i oferir mà estesa a l'entitat per ajudar a trobar una solució al problema.

L'objectiu de la trobada va ser conèixer de primera mà els objectius del Terrassa FC i traslladar al Terrassa FC la preocupació de l'Ajuntament davant la intenció del club de reduir els equips per a la temporada que vinent.En aquest sentit, l'Ajuntament s'ha ofert a fer mediació entre el club i d'altres entitats de futbol de la ciutat per trobar nous espais per a la seva activitat i evitar així el tancament d'alguns dels equips afectats.

Tot i que actualment totes les instal·lacions esportives de la ciutat estan ja cedides a d'altres clubs i entitats existeix la possibilitat de trobar espais a diferents equipaments esportius com el de Les Fonts, el del Pla del Bon Aire (de titularitat de la Generalitat de Catalunya) o al del barri del Poble Nou, amb qui l'Ajuntament ja ha contactat els darrers dies. Des del consistori es considera que encara hi ha marge per trobar una solució i que el club perdi la menor quantitat possible d'equips.

D'altra banda, l'Ajuntament s'ha compromès a crear un equip de treball amb el Terrassa FC per tal de fer un anàlisi concret de les necessitats del club a mitjà i llarg termini i amb l'objectiu de donar resposta a les demandes de nous espais que reclama l'entitat.