Ajuts econòmics per a activitats d'estiu

Imatge d'un casal d'estiu

Els Serveis Socials de l'Ajuntament donen uns diners a les famílies per ajudar-les a pagar activitats d'estiu d'infants i joves. Per exemple, casals d'estiu, colònies o campaments.

Qui pot demanar l'ajut?

Mares, pares o tutors legals amb dificultats econòmiques. L'infant o jove ha de complir aquests requisits:

  • Viure a Terrassa.
  • Ser menor de 18 anys, si no té discapacitat.
  • Ser menor de 22 anys, si té discapacitat.

Quan es pot demanar l'ajut?

Entre el dilluns 28 de febrer i el divendres 18 de març. Els dies 28 de febrer i 18 de març també compten.

De quants diners és l'ajut?

L'ajut inclou 2 parts:

  • Cost de l'activitat: màxim 275 euros. Si l'activitat costa més, la família ha de pagar la resta.
  • Servei menjador: tot o una part. Si la família té moltes dificultats, l'ajut paga tot el servei menjador. Si la família té menys dificultats, l'ajut paga una part del menjador.

Com ha de ser l'activitat?

L'activitat ha de complir aquests requisits:

  • Fer-se durant les vacances d'estiu, quan l'escola tanca.
  • Durar màxim 5 setmanes.
  • Fer-se amb una entitat o empresa de Terrassa.

Les famílies poden demanar ajuts per a un màxim de 3 activitats per cada infant o jove. Serveis Socials pagarà sobretot la primera activitat. Si sobren diners, Serveis Socials intentarà pagar també la segona o tercera activitat.

Com es pot demanar l'ajut?

Més informació