Cinema i debats per reflexionar sobre la igualtat

Imatge del Cinefòrum per la igualtat 2022

L'Ajuntament posa en marxa una nova edició del Cinefòrum per la igualtat.

Què és?

Sessions de cinema que fan pensar sobre la igualtat entre homes i dones, i també sobre altres col·lectius, com les persones migrades o amb discapacitat.

Després de cada pel·lícula, el públic pot fer preguntes i debatre amb experts i protagonistes.

On es fa?

Al Cinema Catalunya. És un cinema municipal situat al centre de Terrassa, al carrer Sant Pere número 9.

Com pots assistir-hi?

Has de comprar una entrada. Tenen un preu reduït de 2 euros.

Pots comprar les entrades el mateix dia a les taquilles del cinema. No cal que les reservis abans. 

Programació

Totes les sessions són dimarts, a les 6.30 de la tarda.

  • 15 de febrer.  Pel·lícula "Descedents". Parla del racisme que pateixen els fills i filles de persones migrades. Tràiler: https://youtu.be/wvS9ZDr_Zyk 
  • 15 de març. Pel·lícula "El orden divino". Parla del dret de les dones a participar en política. Tràiler: https://youtu.be/m91K9wplw5E  
  • 26 d'abril. Pel·lícula "La historia de Marie Heurtin". Parla de les capacitats d'una dona sordcega. Inclou subtítols i audiodescripció. Tràiler: https://youtu.be/pRTGUFtfrM0 
  • 24 de maig. Pel·lícula "La mujer de la montaña". Parla d'una dona d'Islàndia que lluita contra fàbriques per protegir el medi ambient. Tràiler: https://youtu.be/YigO2PblC_g 
  • 21 de juny. Pel·lícula "Sedimentos". Parla dels pensaments i sentiments de sis dones transsexuals.  Tràiler: https://youtu.be/DtLQlKxZmPs 
  • 18 d'octubre. Pel·lícula "Tornar a començar". Parla del viatge d'unes dones a l'Antàrtida per protegir el medi ambient. Tràiler: https://youtu.be/OLouBDzcRcw 
  • 15 de novembre. Pel·lícula "Solo una vez". Parla de la violència masclista. Tràiler: https://youtu.be/hGnSbNmQ4jw 

Més informació