Cursa solidària per les capacitats diverses

Logotip de la Cursa Per les Capacitats Diverses

Terrassa commemora el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat amb diferents activitats obertes a tothom.

Què és la Cursa per les Capacitats Diverses?

És una cursa solidària per donar suport a les persones amb discapacitat.

També és una cursa virtual. Això vol dir:

  • Cada participant camina o corre pel seu compte.
  • Un mapa suma els quilòmetres que ha fet cada participant. L'objectiu és sumar plegats més de 2 mil quilòmetres. Pots seguir l'evolució de la cursa aquí: https://cursacapacitatsdiverses.org/ 

Com pots participar a la cursa?

  1. Imprimeix aquest dorsal https://bit.ly/3cs23Zh o posa't alguna cosa taronja.
  2. Surt a córrer, amb bici o a caminar. Pots fer-ho on tu vulguis, quan tu vulguis i amb qui tu vulguis.  
  3. Fes-te una foto durant el recorregut.
  4. Envia un whatsapp al 619 034 934 amb el teu nom, els quilòmetres que aportes i la foto que t'has fet.
  5. Si pots, comparteix la foto a les xarxes socials amb l'etiqueta #CursaCapacitatsDiverses o #CarreraCapacidadesDiversas
  6. Pots participar més d'un cop. També pots aprofitar els teus trajectes del dia a dia.

Tens temps del 19 de novembre al 2 de desembre.

Acte de commemoració

Ajuntament i entitats també organitzen un acte presencial. Entre altres coses, inclou parlaments, entrevistes i petites actuacions d'artistes de Terrassa amb discapacitat.

  • Dia i hora: Dissabte 27 de novembre, de 5 a 6 de la tarda.
  • Lloc: Auditori de l'Església Evangèlica Unida de Terrassa (Avinguda Béjar, 299)
  • Inscripcions: L'entrada és lliure. No cal reservar.
  • Cartell amb més informació

Altres activitats

També hi ha altres activitats. Per exemple:

  • Una exposició per Internet. Mostra els 90 dibuixos del segon Concurs per dissenyar la imatge del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat. Pots visitar l'exposició aquí: https://emaze.me/dipd2021 
  • Una Mapathon. És una activitat on surts en grup i detectes els problemes d'accessibilitat dels carrers. Tindrà lloc el 3 de desembre al matí als voltants de la Facultat d'Òptica de la  universitat UPC.

Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

Es celebra cada 3 de desembre. Serveix per mostrar els drets i capacitats de les persones amb discapacitat.

Més informació