Activitats pel Dia Internacional de les Dones
Terrassa inicia la campanya del Dia Internacional de les Dones (8 de març).
Què és la campanya?
Un conjunt d'activitats per reivindicar la igualtat entre homes i dones. Per exemple, xerrades, manifestacions, exposicions o espectacles.
El lema de la campanya és "Repartim-nos les feines. Som corresponsables". És a dir, igualar feines com netejar la casa o tenir cura dels fills i filles.
Programa d'activitats
Tot seguit en destaquem algunes, però n'hi ha moltes més.
8 de març (Dia de les Dones)
- Tot el dia: pengem un davantal al balcó o finestra de casa per donar importància a les feines de la llar i les cures.
- 12 del matí: Discursos al Raval de Montserrat, davant de l'Ajuntament.
- 7 de la tarda: Manifestació feminista. Surt del Monument de la Dona i acaba al Raval de Montserrat, davant de l'Ajuntament. Convocada per la Plataforma Feministes de Terrassa.
Acte institucional
- Dia i hora: Dijous 10 de març, a les 6:30 de la tarda.
- Lloc: Teatre Alegria (Carrer de Gaudí, 15).
- Continguts: Xerrada sobre homes no masclistes i lliurament de premis del concurs de cartells del Dia de les Dones. Cartell guanyador: https://bit.ly/3JPqBKu
Lectura de contes feministes
- Sessió 1: divendres 11 de març, a les 6 de la tarda. Biblioteca Districte 2.
- Sessió 2: dijous 17 de març, a les 6 de la tarda. Biblioteca Districte 4.
- Sessió 3: dilluns 25 d'abril, a les 6 de la tarda. Biblioteca Districte 6.
- Continguts: És un espectacle per a famílies amb infants de 3 anys o més.
Cinema i debat
- Dia i hora: Dimarts 15 de març, a les 6.30 de la tarda.
- Lloc: Cinema Catalunya (Carrer Sant Pere, número 9).
- Continguts: Projecció de la pel·lícula "El orden divino". Parla del dret de les dones a participar en política. Després de la pel·lícula, el públic pot fer preguntes i debatre. Tràiler: https://youtu.be/m91K9wplw5E
Més informació
- Pàgina web: https://www.terrassa.cat/dia-internacional-de-les-dones
- Telèfon: 937 397 408 (servei municipal de Polítiques de Gènere)
- Correu electrònic: [email protected]
- Versió per imprimir de la notícia