Activitats divertides a l'estiu
Terrassa acull una nova edició del cicle 'Fem estiu'.
Què és?
Activitats culturals de tot tipus per gaudir de l'estiu als diferents barris de la ciutat.
Programa d'activitats
En destaquem algunes, però n'hi ha moltes més.
Podeu consultar el programa sencer aquí: https://bit.ly/3nx4Gi6
Cinema inclusiu ‘Encanto' (10 de juliol, al Cinema Catalunya). Sessió oberta a tothom i adaptada a infants amb autisme o discapacitat intel·lectual. https://bit.ly/3y9032L
Festival d'estiu a la Seu (del 14 al 16 de juliol, a la Seu d'Ègara). Concerts amb una orquestra d'instruments de corda, com violins o violoncels. https://bit.ly/3abpety
Festival Maleducats (15 i 16 de juliol, a la Masia Els Bellots). Concerts de música urbana, com el trap. Inclou artistes tan coneguts com Bizarrap, Wos i Quevedo. https://maleducats.com/
Jazz a la Fresca (concerts a l'aire lliure). Del 8 al 29 de juliol, al pati interior de l'Ajuntament. https://bit.ly/3ugONQD
Visites guiades per diferents monuments de la ciutat (juliol, agost i setembre). https://bit.ly/3AjLQ5K
Museu de Terrassa: tallers infantils, activitats i visites (juliol, agost i setembre) www.terrassa.cat/museu
Cinema a la fresca (a l'aire lliure). Barri de les Arenes (plaça Federico Garcia Lorca): 22 i 23 de juliol. Barri de Can Parellada: 22 de juliol (plaça d'Oceania) i 9 de setembre (plaça de Joan Santamaria). Barri d'Ègara (pati de l'associació de veïns): 16 de setembre.
Espectacles teatrals ‘Pálpitos' i ‘Innocència' (30 i 31 de juliol, al Teatre Alegria). https://terrassaartsesceniques.cat/
Contacontes ‘Històries de ratolins' (agost, a diferents espais i biblioteques).
Festival de circ (3, 4 i 5 de setembre, a la plaça de l'Assemblea de Catalunya del barri de la Maurina). www.terrassa.cat/festival-de-circ
Setmana dels jocs al carrer (del 5 al 9 de setembre, a la plaça del Vapor Ventalló). Tallers, contes i jocs de carrer per a nens i nenes. https://bit.ly/3bIETAW
Més informació
- Pàgina web: www.terrassa.cat/ca/fem-estiu
- Correu: [email protected]
- Telèfon: 937 832 711
- Versió per imprimir de la noticia
- Versió sense adaptar de la noticia