Icona de lectura fàcil

L'accés a la informació és un dret i una necessitat. Per això, aquí trobaràs notícies de l'Ajuntament en versió lectura fàcil. Els textos en lectura fàcil respecten les idees més importants dels textos originals però utilitzen un llenguatge i un disseny més senzill.

Si ho prefereixes, també podem enviar-te les notícies al mòbil per whatsapp de manera fàcil i còmode. Per a més informació, fes clic aquí.

Festa Major als carrers

Cartell de la Festa Major 2021Terrassa torna a celebrar la Festa Major amb més de 100 activitats gratuïtes als carrers.

Quan és?

Comença el divendres 2 de juliol.

Acaba el dimecres 7 de juliol.

On es celebra?

A més de 10 espais de la ciutat.  Per exemple, la Plaça Vella, l'Estadi Olímpic o el Parc Sant Jordi.

Consulta un mapa al següent enllaç: https://bit.ly/3xFQuWS

Mesures de seguretat

Per prevenir contagis:

  • les activitats tindran un límit de públic. 
  • estarem asseguts i amb distància entre persones.
  • haurem de reservar abans la nostra entrada. 

Com podem reservar entrades?

  1. Entrem a la pàgina web de la Festa Major https://www.festamajorterrassa.cat/programacio/
  2. Fem clic a l'activitat que ens interessa i fem clic al botó "Reservar entrada".
  3. Escrivim el nostre nom, correu electrònic i telèfon, i diem si volem 1 o 2 entrades.
  4. Rebem l'entrada al nostre correu electrònic.  
  5. Guardem l'entrada i la portem el dia de l'activitat. La podem portar impresa o mostrar-la a la pantalla del mòbil.

I si tinc dificultats amb Internet?

Si et costa reservar les entrades per Internet, pots demanar ajuda al Servei municipal de Cultura:

  • Adreça: Carrer de la Font Vella, número 28.
  • Telèfon: 937 832 711.
  • Correu electrònic: [email protected]

Programa d'activitats

En destaquem algunes, però n'hi ha moltes més.
 
Concerts de música

  • Horaris: sobretot les tardes i nits del cap de setmana.
  • Estadi Olímpic (Carrer dels Jocs Olímpics).  Acollirà els concerts més grans. Per exemple, Miki Nuñez, Lildam o Mabel Flores.
  • Escola El Vallès (Carretera de Martorell, número 91). Acollirà artistes com Suu o la Balkan Paradise Orchestra. També hi haurà grups terrassencs menys coneguts. 
  • Plaça Rector Homs (prop de la Seu d'Ègara i el Parc de Vallparadís). Acollirà òpera, música clàssica i havaneres.
  • Auditori Municipal (Carrer Miquel Vives, número 2). Acollirà petits concerts d'artistes com Gemma Humet.

Cultura popular 

  • Horaris: sobretot les tardes i nits del cap de setmana.
  • Lloc: Escola Pia (Carrer del Col·legi, número 12). Acollirà cercaviles, grups de foc i balls tradicionals.

Focs artificials

  • Dia i hora: dimecres 7 de juliol, a les 10.30 de la nit.
  • Lloc: Els focs artificials es llançaran des de 5 punts diferents i els podrem veure des de gairebé tota la ciutat.

Consulta el programa sencer d'activitats aquí: https://bit.ly/3vIrGfO 

Festa Major

Es celebren cada any a inicis de juliol.  Són les festes populars més importants i ofereixen concerts i cultura gratuïta per a tots els públics.

Més informació