Terrassa celebra la Fira Modernista
La Fira Modernista 2022 tindrà més de 400 activitats.
Quan és?
Els dies 6, 7 i 8 de maig. La majoria d'activitats són el dissabte i diumenge.
On és?
Per tota la ciutat, i sobretot als carrers, museus i monuments del centre.
Programa d'activitats
T'oferim algunes propostes, però n'hi ha moltes més.
- Anar a l'acte inaugural. És un espectacle de llum, música i teatre davant de l'Escola Industrial. https://bit.ly/37QIQBP
- Fer itineraris guiats per monuments i edificis històrics. Aquest any hi ha novetats. Per exemple, la visita a l'Escola Pia i més itineraris adaptats per a persones amb capacitats diverses. Les entrades costen 1 euro i s'han de comprar per Internet: https://firamodernista.cat/visites-guiades-22/
- Gaudir de les portes obertes als museus i monuments. És a dir, entrar-hi de manera gratuïta. https://firamodernista.cat/portes-obertes/
- Visitar els mercats al carrer: el d'artesanies al Parc de Sant Jordi i el d'alimentació a la Rambla d'Ègara. https://firamodernista.cat/mercats/
- Vestir-nos amb roba modernista i sortir al carrer. Hem d'imitar els estils de fa 100 anys. https://firamodernista.cat/vestuari-modernista
- Pujar al trenet. Hi ha una taquilla al Parc dels Catalans on podrem comprar entrades a 1 euro. El recorregut és nou. https://firamodernista.cat/puja-al-trenet-del-1900/
- Córrer a la primera Milla Modernista. És una cursa popular, NO és una competició.Inscripcions: http://ce-terrassa.cat/millamodernista/
- Visitar la Fira de Ciutats Modernistes, al Raval de Montserrat. Hi haurà parades amb informació de moltes ciutats diferents.
- Anar al Circ Històric Raluy, a la Plaça Nova. https://raluy.com/
- Mirar els nous cubs decoratius que decoraran carrers i monuments. https://firamodernista.cat/engalanament-carrers/
- Provar menjars i begudes típiques de fa 100 anys a la plaça Salvador Espriu. https://firamodernista.cat/gastronomia/
Què és la Fira modernista?
És una de les festes més estimades de Terrassa. La Fira reviu com era Terrassa fa 100 anys amb activitats, vestits i productes típics de l'època. Cada any té un tema diferent i aquest any és la universitat.
Més informació
- Pàgina web: https://firamodernista.cat/
- Telèfon: 937 39 70 19 (Oficina de Turisme de Terrassa)
- Correu: [email protected]
- Versió per imprimir de la notícia
- Versió sense adaptar de la notícia