Programa d'activitats esportives a l'aire lliure

Grup de persones fent marxa nòrdica

L'Ajuntament posa en marxa la quarta edició del programa 'Mou-te, tu hi guanyes'. Ofereix diferents activitats esportives:

  • a l'aire lliure,
  • gratuïtes,
  • per a persones de tots els nivells.

A qui es dirigeix?

A tothom, i sobretot a persones adultes i gent gran que fan poc esport i els convé fer exercici.

Quan és?

Les activitats comencen al març i duren fins a finals d'any.

Quines activitats ofereix?

En destaquem algunes, però n'hi ha més.

  • Marxa nòrdica: iniciació i passejades. És un esport on caminem amb 2 bastons. Aquest any hi ha un nou grup dirigit a dones amb càncer de mama.
  • Qigong-Txikung. És una tècnica d'origen xinès que combina postures, respiració i meditació.
  • Gimnàstica per a gent gran 'Cuida't +60' a 5 barris de la ciutat.
  • Sortides en bicicleta, els dijous.
  • Esport en família, un matí de diumenge al mes.
  • Caminades, els divendres al matí.
  • Danses al Parc Sant Jordi, davant de la Masia Freixa, una tarda de diumenge al mes.
  • Gimnàstica als parcs urbans. Una persona experta ensenya a col·lectius i grups d'entitats a fer exercici a través dels aparells que hi ha a diferents parcs de la ciutat.

Inscripcions i més informació