Noves rutes guiades per la ciutat els diumenges al matí

Imatge dels tallers infantils del Museu de Terrassa

El Museu de Terrassa posa en marxa el projecte "La dominical al museu".

Què és?

Noves rutes en què un guia explica diferents històries, personatges i racons de la ciutat.

Quan es fan?

El primer i el tercer diumenge de cada mes, de les 11 del matí a la 1 del migdia.

Hi ha rutes guiades tot l'any menys al juliol i a l'agost.

Com podem assistir-hi?

Hi ha 25 persones màxim per ruta.

És obligatori reservar plaça abans al correu [email protected].

Programació

En total, hi ha 24 rutes al llarg de l'any.

Les més properes són aquestes:

  • diumenge 20 de febrer. Títol: " A toc de pito! Locucions i localismes terrassencs". Explica paraules típiques de Terrassa i de la vida a les antigues fàbriques.  Preu: 4 euros.
  • Diumenges 6 i 20 de març. Rutes relaciones amb la història de les dones.
  • Diumenge 3 d'abril. Ruta relacionada amb la història de l'hoquei.

Activitats infantils

El Museu també ofereix una activitat al mes per a infants de 3 a 10 anys i les seves famílies.

La propera és el divendres 25 de febrer i és un taller de màscares de Carnestoltes.

Les activitats infantils costen 3 euros per persona i cal inscriure's abans al correu [email protected]

Més informació