Temporalment fora de servei.

Nou punt d'informació sobre salut i autonomia personal

Edifici municipal de Drets Socials

L'Ajuntament posa en marxa l'Oficina de Salut i Autonomia Personal.

Què és?

Un nou punt d'informació per atendre millor aquestes situacions:

  • Dubtes i problemes relacionats amb els serveis sanitaris. Per exemple, hospitals o ambulatoris.
  • Persones i famílies que reben per primer cop un informe mèdic de discapacitat.
  • Persones i famílies que encara no han rebut els serveis de la llei de dependència.

Què ofereix i què no?

L'oficina SÍ informa i aconsella. Per exemple, escolta la persona i l'ajuda a trobar recursos o entitats per millorar la seva salut i autonomia.

L'oficina NO posa denúncies judicials, ni ofereix tractaments mèdics o ajuts econòmics.

Com es pot accedir?

L'oficina atén sobretot per telèfon i per correu electrònic.

Si cal, també atén en persona a l'edifici municipal de Drets Socials (Carretera de Montcada, 596). Cal reserva cita prèvia.

Més informació i reserva de cites