Pedalada popular aquest diumenge

Cartell de la pedalada

L'Ajuntament organitza una pedalada popular aquest diumenge al matí a la Plaça Nova.

Què és?

És una activitat gratuïta on moltes persones passegen juntes en bicicleta.

NO és una cursa, i les persones passegen sense pressa. El recorregut és suau i poden participar-hi persones de totes les edats.

Per què es fa?

  • Per commemorar la Setmana Europea de la Mobilitat. Es celebra cada setembre.
  • Perquè la gent es mogui més en bicicleta. No contamina i és millor que el cotxe pel medi ambient.

Horari d'activitats

Diumenge 19 de setembre:

  • 10 del matí: Les persones arriben a la Plaça Nova i s'inscriuen a la pedalada. Han de portar la bici de casa.
  • 10 i 20: Un fotògraf col·loca els participants en forma de bicicleta gegant i fa una foto. Pots veure una foto d'anys anteriors aquí: https://bit.ly/39byDNk
  • 10.30: Comença la pedalada. És una volta de 8 quilòmetres en bici per dins de Terrassa. Hi ha 5 parades durant el recorregut. Pots veure un mapa aquí: https://bit.ly/3lMSM2v
  • 12.30: Final de la pedalada. Els participants retornen a la Plaça Nova i reben una poma i aigua.
  • A partir de les 12.30, hi ha tallers infantils a la Plaça Nova. Si voleu participar-hi, us hi heu d'apuntar abans de començar la pedalada.

Normes

  • Les persones menors de 16 anys han de portar casc obligatori.
  • Un adult ha d'acompanyar les persones menors d'edat.
  • Intenteu portar aigua durant el recorregut.
  • Feu cas a les persones que organitzen la pedalada. No les avanceu durant el recorregut.

Més informació