Pictogrames per entendre com viatjar en autobús

Tira de pictogrames a una parada d'autobús

Els autobusos municipals tenen nous pictogrames perquè viatjar sigui més fàcil.

Què són els pictogrames?

Són dibuixos que expliquen pas a pas normes o situacions socials. Per exemple, com pujar o baixar de l'autobús o com comprar un bitllet senzill al conductor.

A qui s'adrecen?

D'una banda, a persones amb autisme o amb discapacitat intel·lectual. Recorden les normes i viatgen de manera més fàcil i segura.

D'altra banda, a tothom que vulgui conèixer millor com moure's amb autobús. Per exemple, persones que fa poc que viuen a Terrassa.

On estan situats?

Els pictogrames tenen 2 suports diferents:

Altres campanyes

L'Ajuntament també posa en marxa altres campanyes per millorar la manera de moure'ns per la ciutat:

  • Vídeos i cartells als carrers perquè respectem les places d'aparcament per a persones amb mobilitat reduïda.
  • Pintar pictogrames els passos de vianants propers a les escoles. Mostren com creuar de manera segura.

Més informació