Exposició de fotografies a la Sala Muncunill

Cartell de l'exposició "Ser llobes"

La Sala Muncunill acull l'exposició de fotografies "Ser llobes" d'Elisa Miralles i Lurdes R. Basolí.

Què és?

Les dones pateixen una pressió social per estar guapes pels homes. L'exposició mostra fotos de dones que volen alliberar-se d'aquesta pressió.

Quan la podem visitar?

Fins al diumenge 7 de novembre.

L'horari de visita és:

  • Dilluns: tancat
  • Dimarts, dimecres, dijous i divendres: de 4 a 8 de la tarda.
  • Dissabtes: d'11 a 2 del migdia i de 4 a 8 de la tarda.
  • Diumenges: d'11 a 2 del migdia.

On la podem visitar?

A la Sala Muncunill. És una sala d'exposicions municipal que està situada a la Plaça Didó,
prop del carrer de la Rasa.

L'exposició és gratuïta i per visitar-la NO cal fer reserva prèvia.

Mesures per prevenir contagis

  • Hi ha un límit de persones màxim que pot visitar alhora la sala.
  • Hem de portar mascareta i mantenir la distància entre persones.
  • No podem tocar cap objecte.

Qui són les autores?

Elisa Miralles i Lurdes R. Basolí són 2 artistes que feien fotos per separat.

Durant el confinament, van començar a fer-se videotrucades i van decidir juntar les seves fotos
per crear aquesta exposició. 

Més informació