Accions per Ucraïna

Imatge d'un edifici bombardejat a Ucraïna

Terrassa ha posat en marxa diferents accions per ajudar Ucraïna.

Què ha fet l'Ajuntament?

  • Donar diners a 3 organitzacions d'ajuda humanitària que treballen a Ucraïna.
  • Acollir persones refugiades a través d'un programa del govern d'Espanya.
  • Donar suport a l'entitat terrassenca TANU, que acull des de fa anys infants d'Ucraïna.
  • Il·luminar l'Ajuntament amb la bandera d'Ucraïna i protestar contra la guerra.

Què pot fer la ciutadania?

Donar-se d'alta a una llista de correu per:

  • Rebre informació sobre futures accions.
  • Consultar dubtes o inquietuds.
  • Oferir la seva ajuda.

Cal omplir aquest petit formulari: https://bit.ly/36NxEFd

La invasió d'Ucraïna

L'exèrcit de Rússia va iniciar la invasió d'Ucraïna el 24 de febrer. Moltes persones necessiten ajuda perquè moren, queden ferides o han de fugir de casa.

Més informació