Internet ràpid i gratuït a les places
L'Ajuntament posa en marxa la xarxa WiFi4EU.
Què és?
Un nou servei de connexió a Internet:
- gratuït,
- d'alta velocitat,
- obert a tota la ciutadania.
On són els punts d'accés?
A 7 places d'arreu de la ciutat:
- Raval de Montserrat.
- Exterior del centre cívic Montserrat Roig.
- Plaça Can Palet.
- Plaça Assemblea de Catalunya.
- Plaça de la Cultura
- Plaça Primer de Maig.
- Plaça de les Teixidores.
Pots consultar un mapa aquí: https://bit.ly/3JpGKX4
A més, aviat s'obriran uns altres 5 punts d'accés.
Quan pots connectar-te?
Cada dia de l'any, de 7 del matí a 11 de la nit.
Com pots connectar-te?
- Ves a una plaça amb connexió WiFi4EU. Les reconeixeràs per aquesta placa: https://bit.ly/3JuFNx2
- Agafa el teu mòbil, portàtil o tauleta i activa't el Wifi.
- Fes clic sobre la xarxa WiFi4EU.
- Apareixerà una web amb el logo del WiFi4EU.
- Fes clic al botó que diu "Accedir a Internet".
- Ja pots navegar gratis per Internet.
La xarxa WiFi4EU
És un projecte europeu present a milers de ciutats
que posa Internet a l'abast de tothom.
Més informació
- Pàgina web: https://www.terrassa.cat/wifi4eu
- Telèfon: 010
- Correu electrònic: [email protected]
- Versió per imprimir de la notícia
- Versió sense adaptar de la notícia