Temporalment fora de servei.

Internet ràpid i gratuït a les places

La regidora Ona Martínez es connecta a un punt WIFI4EU

L'Ajuntament posa en marxa la xarxa WiFi4EU.

Què és?

Un nou servei de connexió a Internet:

  • gratuït, 
  • d'alta velocitat,
  • obert a tota la ciutadania.

On són els punts d'accés?

A 7 places d'arreu de la ciutat:

  • Raval de Montserrat.
  • Exterior del centre cívic Montserrat Roig.
  • Plaça Can Palet.
  • Plaça Assemblea de Catalunya.
  • Plaça de la Cultura
  • Plaça Primer de Maig.
  • Plaça de les Teixidores.

Pots consultar un mapa aquí: https://bit.ly/3JpGKX4  
A més, aviat s'obriran uns altres 5 punts d'accés.

Quan pots connectar-te?

Cada dia de l'any, de 7 del matí a 11 de la nit.

Com pots connectar-te?

  1. Ves a una plaça amb connexió WiFi4EU. Les reconeixeràs per aquesta placa: https://bit.ly/3JuFNx2
  2. Agafa el teu mòbil, portàtil o tauleta i activa't el Wifi.
  3. Fes clic sobre la xarxa WiFi4EU.
  4. Apareixerà una web amb el logo del WiFi4EU. 
  5. Fes clic al botó que diu "Accedir a Internet".
  6. Ja pots navegar gratis per Internet.

La xarxa WiFi4EU

És un projecte europeu present a milers de ciutats
que posa Internet a l'abast de tothom.

Més informació