El servei 010 atendrà la ciutadania en horari intensiu de 8 a 15 hores a partir de dilluns
Les Oficines d'Atenció Ciutadana continuen oferint atenció presencial en horari de matí amb cita prèvia
El servei 010 de l'Ajuntament de Terrassa oferirà atenció a la ciutadania en horari intensiu, de 8 a 15 hores, a partir de dilluns 22 de juny, amb la finalització de l'estat d'alarma.
D'altra banda, les Oficines d'Atenció Ciutadana (OACs) de la plaça Didó i dels districtes 2,3,5,6 i 7 continuen donant servei presencial en horari de matí, de dilluns a divendres (de 8.30 a 14.30 h a la plaça Didó i de 9 a 14.30 h als districtes 2,3,5,6 i 7), i només amb cita prèvia.
Recordem que l'atenció presencial sempre es fa amb cita prèvia i que els canals per sol·licitar cita són:
- A través de la web https://citaprevia.terrassa.cat.
- A través de l'aplicació mòbil ‘Sense Esperes', disponible a Google Play Store i App Store.
- Trucant gratuïtament al 010 (900 922 010 si es truca de fora de Terrassa), dins del seu horari d'atenció.
Es recomana evitar fer tràmits de forma presencial. Així, la Seu Electrònica (https://seuelectronica.terrassa.cat) és el canal preferent per a realitzar tots els tràmits necessaris a l'Ajuntament de Terrassa i ofereix servei les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any.