Ja es pot consultar el cens electoral per a les eleccions generals del 20 de desembre
Es podrà fer de forma presencial, per telèfon o per Internet durant una setmana
L'Ajuntament de Terrassa ha publicat aquest dilluns, 2 de novembre, les llistes del cens electoral per a les eleccions generals del proper 20 de desembre. El cens es podrà consultar fins al dilluns següent, 9 de novembre, inclusiu, a les oficines centrals de l'Ajuntament (raval de Montserrat i plaça Didó), de manera presencial, individualitzada i a través de l'ordinador per tal de garantir el dret a la confidencialitat.
Les persones que prefereixin no desplaçar-se a l'Ajuntament poden fer també la consulta a través del servei telefònic d'informació 010 o del web municipal (concretament, a l'adreça http://www.terrassa.cat/consulta_cens). En aquest mateix web es podrà trobar tota la informació relacionada amb les eleccions: dades dels comicis, canvis de col·legis electorals, resultats anteriors, enllaços relacionats, etc.
En cas que es detectin errors o omissions al cens, els ciutadans i ciutadanes podran presentar reclamacions a les oficines municipals dins del mateix termini, és a dir, del 2 al 9 de novembre, ambdós inclosos. Un cop s'hagin resolt les reclamacions per part de l'Oficina del Cens Electoral, es disposarà del cens definitiu per a les properes eleccions generals.
L'Ajuntament de Terrassa recorda que és imprescindible figurar al cens electoral per poder votar. Per tant, recomana especialment a les persones que podran votar per primera vegada i als que han tingut algun tipus de problema amb les dades del cens en les darreres eleccions que verifiquin les seves dades.