L'Ajuntament de Terrassa, a través del Programa Usos del Temps, està adherit a la Xarxa Mundial dels Governs Locals i Regionals de Polítiques del Temps que treballa amb l'objectiu de promoure, debatre i intercanviar experiències entorn a les polítiques locals del temps.

Xarxa Mundial dels Governs Locals i Regionals de Polítiques del Temps
La Xarxa Mundial dels Governs Locals i Regionals de Polítiques del Temps està formada per municipis, metròpolis i altres governs locals i regionals interessats a fomentar polítiques de temps. Els seus objectius són:

  • Compartir coneixements entre els seus membres
  • Desenvolupar l'Agenda Local i Regional de Polítiques Horàries
  • Promoure el dret al temps

https://timeuse.barcelona/local-and-regional-governments-time-network/

 

Xarxa Catalana pel Dret al Temps

Per tal de poder donar un nou impuls a les polítiques i a l'organització del temps a Catalunya, l'octubre de 2022 es va posar en marxa la Xarxa Catalana pel Dret al Temps impulsada i promoguda pel Departament d'Igualtat i Feminismes de la Generalitat de Catalunya. La ciutat va adherir-se al mes de març.
L'objectiu de la nova xarxa catalana és aprendre de les experiències d'altres entitats, empreses, agents socials, municipis, institucions, persones expertes i investigadores d'arreu de Catalunya que estan compromeses amb el dret al temps.

Web de la Xarxa Catalana per Dret al Temps