És voluntat de l'Ajuntament de Terrassa minimitzar els riscos en tractaments fitosanitaris i de fet es porta a terme una política de "Lluita integrada", és a dir, abans de fer un tractament s'han aplicat totes les mesures correctores naturals. En alguns casos, es fan servir productes de baixa o nul·la toxicitat com sabó potàssic o productes vegetals. Només quan el problema esdevé plaga es tracta amb productes químics.

Les persones que tenen problemes de Sensibilitat Química Múltiple (SQM), o aquelles que senzillament vulguin ser avisades puntualment abans de qualsevol tractament, poden fer-ho enviant un correu electrònic a l'adreça [email protected] posant en l'assumpte:  Avís de tractament químic fitosanitari.

Avís de tractament fitosanitari el dia 24 d'abril

Dins l'estratègia de lluita integrada pel control de plagues a la vegetació de la ciutat de Terrassa, s'ha previst fer una actuació amb l'insecticida Decis Protech (Piretrina 83 cc/hl) pel control de l'eruga del boix (Cydalima perspectalis) als boixos (Buxus sempervirens). El tractament es durà a terme el dijous, 24 d'abril, en horari de 00:00 a 06:00h, als següents espais de la ciutat, i sempre i quan les condicions meteorològiques ho permetin:

 

Districte

Barri

Adreça

1

CENTRE

JARDINS DE CASA ALEGRE

4

CA N'AURELL

PARC DE SANT JORDI