Mapa de les afectacions del trànsit

(navega sobre les icones per obtenir més informació)

Clica aquí per obrir el mapa general i optimitzar la navegació.

Accediu a la informació dels darrers talls de carrer o restriccions de trànsit:

Tall de trànsit Cursa Solidària 1km1vida del Vallès Ciutat de Terrassa

La celebració de la 6a edició de la Cursa Solidària 1km1vida del Vallès Ciutat de Terrassa, aquest diumenge, 21 de desembre, de les 8 a les 14 h, comportarà afectacions a la mobilitat de la zona, tant en transport públic (autobusos L2, L3, L6, L7 i LH) com en vehicle privat. La prova, convocada pel Consell Esportiu Vallès Occidental Terrassa i la Fundació Vicente Ferrer, tindrà sortida i arribada a la plaça de Vicenç Ferrer.

El recorregut de la cursa serà el següent: sortida des de la plaça de Vicenç Ferrer, passant pels carrers de Mossèn Pursals i Bartomeu Amat, passeig del Vint-i-dos de Juliol, sentit est, fins al carrer de l'Arquitecte Puig i Cadafalch, baixada pel parc de Vallparadís, fins el carrer de Badalona, pujada pel parc fins el passeig del Vint-i-dos de Juliol, continuarà per aquesta via, en sentit est, fins a la plaça de la Dona, canvi de sentit pel carril bici de la plaça de la Dona, amb el passeig del Vint-i-dos de Juliol, sentit oest, i els carrers Independència i Mossèn Pursals, fins a l'arribada, novament, a la plaça de Vicenç Ferrer.

Es deixarà oberta la circulació a tota la calçada de la plaça de la Dona i al tram del carril de circulació interior del costat est de la rotonda de l'estació del Nord, entre els vials nord i sud del passeig del Vint-i-dos de Juliol, on la Policia Municipal filtrarà els autobusos.

Així mateix, els carrers Independència i Bartomeu Amat romandran tallats la major part del matí. No es podrà creuar el passeig del Vint-i-dos de Juliol, des dels carrers de Prat de la Riba i de Salmerón. La Policia Municipal farà tasques de regulació del trànsit, donant pas alternatiu i indicant als vehicles per on desviar-se, en cas necessari.

Afectacions al transport públic

La circulació de les línies d'autobusos urbans L2, L3, L6, L7 i LH es veurà afectada en el seu pas per la zona, de la següent forma:

L2 (ambdós sentits). Substituirà el tram de recorregut del passeig del Vint-i-dos de Juliol per l'avinguda de Jacquard i els carrers de Sant Antoni i Mas Adéu (sentit la Rambla), i pels carrers de la Rasa i de Garcia Humet, l'avinguda de Jacquard i la carretera de Castellar (sentit les Arenes).

Línia L3 (sentit la Grípia). Circularà pel carrer de la Rasa, en comptes de pel passeig del Vint-i-dos de Juliol.

L6 (ambdós sentits). Substituirà els trams dels carrers de Salmerón (sentit la Cogullada) i de Prat de la Riba (sentit Can Roca) per la carretera de Castellar i l'avinguda de Jaume I. Sentit Can Roca, també circularà pel carrer de la Rasa i l'avinguda de Jacquard, en comptes de pel passeig del Vint-i-dos de Juliol. Substituirà els trams dels carrers de Salmerón (sentit la Cogullada) i de Prat de la Riba (sentit Can Roca) per la carretera de Castellar i l'avinguda de Jaume I.

L7. - Sentit Pla del Bon Aire: els autobusos, en comptes de circular pel carrer Independència, ho faran pel carrer de Ramón y Cajal, la carretera de Castellar i les avingudes de Jaume I i de l'Abat Marcet.

- Sentit Can Jofresa: els autobusos, en comptes de circular pel carrer Bartomeu Amat, ho faran per les avingudes d'Abat Marcet i Jaume I i la carretera de Castellar.

LH. Reemplaçarà la circulació pel passeig del Vint-i-dos de Juliol i els carrers de la Independència i de Bartomeu Amat per les avingudes de Jaume I i de l'Abat Marcet, en ambdós sentits.

Pel que fa al servei de taxi, quedarà anul·lada la parada de l'estació del Nord.